Je part en brousse! deel 2 - Reisverslag uit Maroua, Kameroen van Hermen Visser - WaarBenJij.nu Je part en brousse! deel 2 - Reisverslag uit Maroua, Kameroen van Hermen Visser - WaarBenJij.nu

Je part en brousse! deel 2

Door: Hermen

Blijf op de hoogte en volg Hermen

01 April 2010 | Kameroen, Maroua

Na het berichtenbombardement van de afgelopen dagen, vertrek ik morgen voor onbepaalde tijd (schatting is 2 weken) naar Waza. Ik ga net als in de andere parken op zoek naar leeuwenuitwerpselen. Waza is verstoken van moderne communicatiemiddelen en dat geeft jullie de tijd om voorgaande berichten te lezen. Wel ben ik buiten veldwerktijden bereikbaar via: +237 77904948.

• 04 April 2010 - 06:45

Annelin:

Hee Hermen!

Ik heb eindelijk tijd gehad om al je verhalen een beetje in te halen. Klinkt erg goed allemaal. Leuk om een anders blog te lezen. Nee we hebben helaas nog geen dingo gespot. Volgens mij is dat ook zeer zeldzaam.

Liefs Annelin

• 05 April 2010 - 15:04

Siegnaida:

hoi herman, weer in afrika? groeten en veel plezier

• 09 April 2010 - 19:52

Eric:

Ha Hermen,

Mooi man, je verhalen. Je beleeft wat mee.

En heb je nu plastische chirurgie ondergaan (foto links van je bijdragen) of heb je toch stiekem gesnoept van dat geheime medicijn van leeuwendrollen?

Heb het goed! Zwager Eric

Hermen

Blog op studereninleiden.nl: http://www.studereninleiden.nl/blog/Hermen/ 2e prijs fotowedstrijd Studie in beeld: http://www.studenten.leidenuniv.nl/nieuws/stoere-vrouwen-blijven-het-goed-doen.html Artikel in de Mare: http://www.mareonline.nl/artikel/0809/33/0701/ Bij NCRV Cappuccino: http://cml.leiden.edu/news/visser-cappuccino-leeuwen.html

Actief sinds 16 Jan. 2009