Ik ben weer thuis - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Hermen Visser - WaarBenJij.nu Ik ben weer thuis - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Hermen Visser - WaarBenJij.nu

Ik ben weer thuis

Door: Hermen

Blijf op de hoogte en volg Hermen

28 Mei 2009 | Nederland, Leiden

Beste lezers,

Vanaf gisteren ben ik weer in de lage landen te vinden. Dat betekend helaas voor jullie dat "de wilde Afrika avonturen van H.D. Visser deel I" voorbij zijn. Echter, er is nog een verhaal in de maak (het gaat over de wonderlijke weken voor vertek). Vanaf gisteren ben ik weer beschikbaar om mijn verhalen live toe te lichten en er wat foto's bij te laten zien. Ik ben berijkbaar via Margot, mijn telefoon heeft in Kameroen het leven gelaten.

P.S. Bedankt voor het lezen.

  • 28 Mei 2009 - 15:15

    Jasmijn:

    Welkom terug!

    Ps. Graag gedaan

  • 29 Mei 2009 - 09:12

    Wiebe:

    Welkom terug inderdaad!
    Heb je verhalen met veel plezier gelezen.

    Foto's kijken is altijd leuk.

    Gr, Wiebe

  • 31 Mei 2009 - 21:40

    Vincent:

    Welkom terug! No problemo. Was leuk je verhalen te lezen. Merkte al dat je mobiel niet meer werkt.

    Gr. Vincent

  • 24 Januari 2010 - 18:49

    Gonnie Walrecht:

    Wat een fantastische belevenis moet dit geweest zijn. Een paar jaar geleden waren wij met een groepje ook in het Wasapark en zagen allerhande dieren, waaronder een kudde olifanten met jongen aan ons voorbij trekken. Leeuwen zagen we jammergenoeg niet.
    De reis deden we met Zwinkelstours@yahoo.co.uk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Kameroen I

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2009

Artikel in de Mare

28 Mei 2009

Ik ben weer thuis

18 Mei 2009

Goodbye Waza

07 Mei 2009

Op naar de laatste veldwerksessie

23 April 2009

Sex drugs and Ndombole
Hermen

Blog op studereninleiden.nl: http://www.studereninleiden.nl/blog/Hermen/ 2e prijs fotowedstrijd Studie in beeld: http://www.studenten.leidenuniv.nl/nieuws/stoere-vrouwen-blijven-het-goed-doen.html Artikel in de Mare: http://www.mareonline.nl/artikel/0809/33/0701/ Bij NCRV Cappuccino: http://cml.leiden.edu/news/visser-cappuccino-leeuwen.html

Actief sinds 16 Jan. 2009
Verslag gelezen: 430
Totaal aantal bezoekers 101226

Voorgaande reizen:

01 Maart 2010 - 15 Mei 2010

Kameroen II

31 Januari 2009 - 27 Mei 2009

Kameroen I

Landen bezocht: